Mijn eerste reis - Reisverslagen van milou niëns - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van milou niëns - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Antropologie studeren betekent dat je ook veldwerk gaat doen; in mijn geval in Gambia. Heel kort gezegd richt mijn onderzoek zich op de impact van toerisme op de lokale bevolking. Het ontstaan van relaties tussen Westerse vrouwen en Gambianen brengt nieuwe elementen in de lokale samenleving. Eens zien welke dat zijn ...

Recente Reisverslagen:

20 November 2006

Over ‘mystics or madness’ en het Afrikaanse famili

07 Oktober 2006

Ramadan, en het wordt Heel Erg Warm.

21 September 2006

Het leven kabbelt voort, en het regent nog steeds

05 September 2006

twee weken uit de lucht

20 Augustus 2006

al bijna een weekje!
milou

Antropologie studeren betekent dat je ook veldwerk gaat doen; in mijn geval in Gambia. Heel kort gezegd richt mijn onderzoek zich op de impact van toerisme op de lokale bevolking. Het ontstaan van relaties tussen Westerse vrouwen en Gambianen brengt nieuwe elementen in de lokale samenleving. Eens zien welke dat zijn ...

Actief sinds 14 Juli 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6176

Voorgaande reizen:

14 Augustus 2006 - 12 December 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: